sâmbătă, 24 aprilie 2010

Şah


Chiar mi-am pierdut minţile (mai mult decât de obicei)... Din vacanţă şi până acum cred că am jucat suta de partide de şah (şi le-am pierdut pe majoritatea, ce-i drept; calculatorul e un adversar nemilos).

M-a fascinat întotdeauna jocul de sah, dar fiindcă nu prea am avut cu cine să joc n-am avut de ce să învăţ niciodată regulile mai subtile - nu ştiam decât ce face fiecare piesă şi câteva strategii pe care le repetam ad infinitum... a, da şi că trebuia să-i dau mat nenorocitului ăluia de rege. Abia acum am început să învăţ despre Castling, En Passant şi tot tacâmul. Şi pur şi simplu ador să privesc seturile de sah de sticlă (nu că ar avea mare legătură)...

Eh, cine ştie, dacă mă mai chinui mult poate chiar o să reuşesc să bat calculatorul la mai mult de nivelul Beginner...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu