miercuri, 7 aprilie 2010

American McGee's Alice


Eheee, ce joc...

Întotdeauna am avut o fascinaţie ciudată cu Alice în Ţara Minunilor şi cu noţiunea lui Carroll de Wonderland (adevăratele cărţi sunt ceva mai întunecate decât le face Disney să pară, cu mesaje ascunse şi tot tacâmul).

Probabil că de aceea m-a atras acest joc imediat. Este vorba de o revenire în Wonderland a unei Alice de saptesprezece ani, în urma unei experienţe traumatice după care pică in comă (totul se pretrece în mintea ei), numai ca să descopere că totul a picat în ruină odată cu suferinţa ei.


Dacă mă gândesc bine, sună îngrozitor de asemănător cu Tim Burton's Alice in Wonderland... Şi diferenţa de zece ani este foarte suspectă de asemenea...


Este genul Horror Action Adventure (unii îl consideră chiar First Person Shooter), o oarecare deviere de la genul meu obişnuit, Adventure, dar eh, încep să rămân fără jocuri bune, deci trebuie să mai schimb placa...

Trebuie să recunosc că unele jocuri vechi nu încetează niciodată să mă uimească din punctul de vedere al graficii. Acesta este un bun exemplu: 2000 şi, deşi partea de 3d e cam colţuroasă, cum e de aşteptat, partea de 2d e pur şi simplu superbă.

Recomand jocul ăsta oricui (bine, în afara celor mai slabi de inimă :D). Are System Requirements modeste şi ocupă puţin spaţiu. Nu ştiu dacă i-am făcut dreptate cu mica mea descriere, aşa că mai bine încercaţi-l fie că v-am convins fie că nu :)

Pe viitor voi încerca să nu mai omit jocuri pe criteriul vechimii. Pot pierde unele extraordinare!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Am o vaga suspiciune ca ti-ar placea Post Mortem si Still Life. :)
Au legatura intre ele si ambele sunt geniale.
Mai am si alte sugestii, dar sunt curios ce ai mai jucat pana acum.

Chaos spunea...

Pana acum am jucat cam toate jocurile importante de tip adventure si cate ceva din majoritatea celorlalte genuri :)

Am terminat ambele jocuri Still Life si, ai dreptate, sunt grozave. Voi lua si Post Mortem cu prima ocazie, mersi de sugestie :)

Anonim spunea...

Actiunea din Post Mortem se petrece inainte de Still Life, dar si eu tot invers le-am jucat. :D
O sa-ti placa. ;)

Trimiteți un comentariu