marți, 9 martie 2010

Start confessing!

Salut . . .

. . .

Ce mai faci?

. . .

Cred că ar fi un moment potrivit să mărturisesc că nu m-am priceput niciodată să sparg gheaţa, nici măcar în scris.

Deci, prin urmare (cât îmi plac greşelile gramaticale, ţie nu?), acesta este noul meu blog (al treilea, dacă stau bine să mă gândesc; ce pot spune, niciodată n-am putut să mă concentrez pe ceva prea mult timp). Aici voi include tot ce imi atrage atenţia îndeajuns încât să doresc să-l împărtăşesc cu alţii, interesant şi plictisitor, nou şi vechi, inteligent şi tâmpit.

Trebuie să mărturisesc de acum că am o predispoziţie spre umor crud, limbaj colorat şi - gasp! - citit. Cu alte cuvinte, fugi cât mai poţi că-i de rău. . .

Cam atât am de spus pentru început. Sper doar că îmi voi amintii de blogul ăsta şi mâine dimineaţă :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu